dr hab. inż. Grzegorz Szymański, prof. PŁ - kierownik i wykonawca wielu projektów badawczych, autor ponad 100 publikacji naukowych, trener szkoleń z zakresu social media marketingu. Obecnie kierownik Katedry Systemów Zarządzania i Innowacji Politechniki Łódzkiej oraz pełnomocnik Dziekana WZiIP PŁ ds. promocji. Dorobek obejmuje publikacje z dziedziny nauk społecznych, dyscypliny nauki o zarządzaniu i jakości, szczególnie w zakresie aktywności e-marketingowej przedsiębiorstw oraz ich działalności w sektorze e-commerce (ponad 120 pozycji), w tym autor lub współautor 4 monografii. W latach 2015-16 kierownik grantu naukowego NCN pt. „Innowacje marketingowe w sektorze e-commerce” oraz członek projektów badawczych. Prowadzący zajęcia dla studentów z obszaru marketingu internetowego, innowacji oraz handlu internetowego, zajęcia na studiach podyplomowych oraz trener wielu szkoleń branżowych. Uczestnik szkoleń podnoszących kwalifikacje między innymi: „Desing Thinking”, „Social media marketing”, „English as a Medium of Instruction”. A także trener szkoleń „marketing internetowy” oraz „mobilny świat dzieci i młodzieży” w projekcie Centrum Rozwoju Kompetencji PŁ w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.
